Jag har lite tråk

Visste du att jag:

(x) Är kär i någon 
(x) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
(x) Hatat kärlek
(x) Sagt nej till sex
(x) Cyklat utan händer
(x) Tycker att sommaren borde komma nu
(x) Har/haft converse
(x) Känt mig som ett as
(x) Älskar att gunga
(x) Gillar någon så att det gör ont
(x) Är höjdrädd
(x) Gjort mig själv illa
( ) Är homosexuell
(x) Kysst mig själv i en spegel
(x) Hoppat från ett fönster
(x) Viskat i någons öra
(x) Förlorat någon jag älskade/älskar
( ) Dödat någon
(x) Bakat sockerkaka
(x) Velat dö
(x) Lyssnat på samma låt en hel natt
(x) Ätit godis istället för att gråta
(x) Skrikit hora/bög till någon
( ) Varit hög
(x) Varit ordlös
( ) Är kåt
( ) Hatar värme
(x) Har skrivit på någons arm
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil
(x) Varit otrogen
(x) Har hatat någon som jag egentligen älskar
(x) Har ångrat mig
(x) Varit svartsjuk
(x) Har hostat blod
(x) Hoppat omkring på stan
( ) Tycker om kladdkaka
(x) Har ätit middag med någon jag tycker om
(x) Tror på det övernaturliga
(x) Har hatat mina föräldrar
(x) Ätit jättemycket och sedan spytt
( ) Har hatat min kropp och mitt utseende
(x) Har spelat gitarr
(x) Skrattat åt mig själv
(x) Sjunger/sjungit i duschen
( ) Skrikit mig hes av panik
( ) Blivit strypt
(x) Har sett en död person
( ) Har skakat av nervositet
( ) Blivit slagen seriöst
(x) Har skrattat så jag gråtit
(x) Sprungit och gråtit samtidigt
(x) Haft solen i ögonen med ett leende
(x) Slängt porslin i väggen
(x) Hatat hela världen
(x) Sjungit till Håkan Hellström med någon jag tycker om.
( ) Tycker att pengar är viktigare än något annat
(x) Gillar inte då folk tjatar på mig
(/) Drömmer ofta mardrömmar
(x) Skulle kunna dö för någon
(x) Har ett smeknamn
(x) Somnat på golvet
(x) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen (många gg)
(x) Åkt buss genom halva Sverige
(/) Kastat mig framför ett fordon
( ) Älskat någon som inte vet om det
(x) Skrapat upp knäna
(x) Tycker att krig är idiotiskt
(x) Tuggat på ett grässtrå
(x) Varit nära döden
(x) Hållit i en orm
( ) Varit så full att jag inte kunnat gå
(x) Trott att jag varit odödlig
(x) Kastat min telefon i vattnet
(x) Vaknat av att jag gråter
( ) Känt mig som ett får
(x) Haft läppstift
(x) Har gråtit i någons närvaro
(x) Älskar regn
(/) Önskar mig ett liv med en speciell person
(x) Har slagit till någon så att personen tappade andan
(x) Har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) Har en studsmatta hemma
(x) Kysser med öppna ögon *hihi*
(x) Gillar att städa (haha, jag måste va den ända som gör det XD)
( ) Har varit lunarnörd (ALDRIG !)
(x) Har gråtit av lycka
(x) Kan över tre språk
(x) Har bra självförtroende
(x) Tror att jorden går under snart
( ) Tror på gud
(/) Är en negativ jävel
(x) Drömt att jag varit död
( ) Har aldrig druckit öl
( ) Har en fobi för aggresiva människor som kommer nära
(x) Trivs med min kropp
(x) Har ätit kattmat
(/) Är dålig på att säga nej
(x) Har någon gång känt dödslängtan
( ) Avskyr matte
( ) Tycker om att spela piano
(x) Är en dagdrömmare
( ) Har varit på hultsfredsfestivalen (jag vill!!)
( ) Är vegetarian (haha, hatar grönsaker XD)
(x) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) Hade gosedjur som liten
(x) Har förlorat en nära vän
(x) Diggar ögonbindlar, piskor och sexlekar (haha, men såå himla sadisktisk är jag inte XD)
(x) ska flytta så snabbt som möjligt
(x) Knaprar ofta alvedon, koffeintabletter, panodil, ipren ngn gång per dag.
(x) Skriver dikter eller andra texter
(/) Är emot abort
(x) borstar aldrig hårt
( ) Har/haft tandställning
(x) Faller nästan alltid för fel personer
(x) Tycker om Britneys musik fast än du aldrig erkänner det
(x) Ätit/äter godis på skoltoaletterna (VA?!, haha)
(x) Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon just nu
(/) Gillar muskler
( ) Hatar mjölk
(x) Har haft tungan i någons öra
(x) Har gjort något ytterst pinsamt på fyllan (usch! snacka om skuldkänslor)
(x) Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
(x) Ser på family guy
(x) Har gått/ska gå på bal
(/) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) Har snusat/snusar
(x) Har rökt/röker
( ) Verkligen hatar att gå till tandläkaren. (hihi, älskar tandis XD)
(?) Tycker att jesus verkar varit en trevlig prick
(x) Har dansat på scen
(x) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd.
(x) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) Älskar någons leende
(x) Har syskon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0