idag

Idag åkte min älskling iväg till (soliga?) Kanarieöarna =( kommer sakna han jättejättemkt ! så om någon vill hitta på nåt nästa vecka så är jag på ! har inte så mkt att tgöra nu, o så har vi ju inga läxor nästa vecka! =)
Idag har jag sökt jobb, städat ur mitt rum. Har ju inte berättat att jag ska renovera hela mitt rum, måla om o shit! *överlycklig*
Så jag håller på att ta ut alla möbler o allt just nu (själv, mamma är o pinplar XD) Så det går väll sådäär bra att flytta, allså märkte nyss att min garderob inte kommer ut genom dörren XD fail på mig XD !
Men allt annat ska ut o fy fan vad det dammar (stackars mig som är dammallergiker =/ ) Men men det är bara att köra på för efter det blir det nudlar o dricka cola ! =) *noodles is my life*
Ja så jag ska nog fortsätta nu så jag hinner klart o måste fluytta datan så kommer nog inte va inne på ett tag idag eftersom jag är sämst på att koppla in datorer *hihi, jag o teknik XD*
Ska berätta om min helg sen också =)

puss puss, hoppas det är sool hos dig sööt
för här är det kallt o mörkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0