för längesedan

"Då var jag nåt, jag var centrum för allt, min uppmärksamhet var sex o negativt skitsnack. Jag älskade att synas, jag älskar att synas. Det var som om en hög av människor såg mig, jag såg hur du betraktade mig, jag var din drottning.
Jag var i skydd under dina svarta vingar alltid, du höll mig hårt o visade att jag var din, du viskade i mitt öra att du var min, att vi alltid o för evigt skulle vara såhär, bara vi 2
. Överflöd av kärlek o dricka, träffa massa folk o ligga uppe nätter för att prata eller bara bli omhållen, mitt svarta jag log medan mitt hjärta krossades, limades ihop, krossades, lagades. Vad var kärlek? trygghet, tvång, föralltid vi, lögner,svek,       vem är jag?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0