Jag tänker på er.

Har ni märkt hur många olika människor man träffar på sin väg längst livet. Hur många somsårar en, hur många som gör en lycklig eller glad. Alla ger de oss någonting i livet. Någonting som fastnar i minnet eller i hjärtat.
Jag har genom mitt liv träffat massor av olika människor, vissa med samma vanor eller samma sätt att bete sig mot en, men alla har de varit speciella för mig på något sätt.
Vissa har jag lärt älska, andra har fått mig att gråta. Vissa gör en glad, andra får en att fundera på olika saker, på livet, på vem man är, hur man förändrats efter att ha varit med vissa. Jag tror man upplever något med alla och att det förändrar en.
På ett dåligt sätt eller på ett bra sätt. Det är väll i slutändan man får se vem man ploppar upp och blir.

Så vad har du att ge mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0