helgen

Har inte hunnit skriva så mkt. Har haft fullt upp tills nu, fast nu är  jag ändå ganska upptagen.
I Fredags var jag o lodade hemma lite, fixade lite saker innan jag skulle dra till C träning, det är faktiskt rätt skoj att kolla på när han o K spelar ! =) Sen drog det hemåt efter det, då pysslade jag lite med saker som behövdes göras här hemma.
Lördagen, bar det av till FC en sväng innan matchen, för att ta ut lite foton åt mamma från digisen o sen köpte jag en rockring o lite smått annat.
Match, hihi riktigt kul faktist (glad att jag fick skjuts av P iaf !) Men det blev förlust på det, men men =)
Sen bar det av till E senare påå kvällen när jag kommit hem o ätit o fixat till mig lite.
Där spelade vi spel ^^ jag ägde typ ut alla på ett konstigt spel som var som monopol (jo låter lite tråkigt att sitta o spela det flera timmar) Men det var trevligt !
Idag blev det att gå upp tidigt igen,  Förhandsvisnings biljetter av Bedtime stories hade jag lyckats få händerna om ! Gick med mina tjejor på den (hade sett halva hos B, men somnade ^^) Så den var ganska bra, inte riktigt min typ av film måste jag säga o Adam sandler är inte heller en av mina favvo skådisar. Men det var kul att träffas o göra nåt ! =D
Så nu sitter jag här, ska snart äta o sen plugga lite. Måste fixa lite saker också.

Puss puss, ses imorrn ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0