det är svårt...

Jo jag trodde saker skulle vara lätta, att det skulle bli lättare med tiden, Men det kanske bara var så det kändes i början.
Jag undrar ganska mkt vad som verkligen hände, vem du är, vad jag ens kände. För just nu vet jag ingenting.
Jag vill veta men samtidigt är det något som hindrar mig som säger till mig att akta mig, att akta mig för att tro att jag bryr mig om en människa, att sluta tro att det kasnke är på andra sätt, att det fanns något där inne som var sant, som inte ljög, som kasnke också brydde sig o ville vara någon för något för någon.
Men jag vill inte, vill inte bli utnyttjad, bedragen, sviken o att gråt igen.
Men en del av mig bryr sig, vill o vill våga möta rädslan o kanske förstå.

Kommentarer
Postat av: tallica

vet exakt hur det känns...och det suger!

2009-03-01 @ 17:11:20
URL: http://tallica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0