nu var det ett tag sen ni hörde från mig,

Jo det har varit ganska fullt upp med kalas, jobbiga föräldrar o bara vara med älsklingen.
Det var helt underbart när fredagen kom, pust. Men skulle ha pluggat lite mer i helgen dock men jag fick förhinder.
I Lördags kom älsklingen hit o va här efter han jobbat o jag kollat på när han jobbat (yber tråk, var det iaf)
Sen kollade vi på House *hihi* vi är helt inne i det o har tyvär bara ett avsnitt kvar ='( hoppas de kommer nya snart io att IPED åker bort ! vill ladda ner !! (fast fick låna massa filmer av min syrra som tur är =) )

Älsk skulle egentligen komma över senare på kvälklen med stannade här för middag o mys med chips o godis !
Jo, han skulle egenligen inte ha fått göra det med det sket han i o han blev plötsligt "försvunnen o en rymling" enligt hans föräldrar som ringde polisen o allt XD Nää allså allt fixade sig o han var här hela helgen o ingen svarade i tele ^^

Söndagen tillbringades hos min syrra, hon hade skaffat sig en ny liten hund också som heter Björn
Här är jag o Björn <3 min syrras lilla chi.... <3


Jag o älskling på Nellies kalas, ursch vilken bild XD jag håller precis på att börja skratta, hatar att va med på bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0