igår tänkte jag tillbaka på livet som passerat

Tänk vad mkt saker man gjort, misstag, fått nya vänner, blivit sviken o känt kärlek.
Så igår mindes jag alla som jag älskat, mina bästa vänner o bekanta som bara försvunnit ur mitt liv.
Så om du fick ett mess igår där det står': Jag älskar dig,
så hoppas jag att du minns mig o kanske också ångrar dina misstag eller bara låter saken va.
För man gör misstag, man förlorar vänner o man får aldrig tillbaka den tid man haft med personen,

Ja vissa människor tolkade ju dehär fel, så som italo, fast han verkar ju inte direkt kommit över vår tid så han kasnke fortfarande mår dåligt av att det tog slut o att vi inte kan va kompisar, men det är ju hans fel att han inte kan bete sig normalt med mig o vilja försöka. Men han säger alltid att det är jag som överreagerar.
Så det är väll lönlöst att försöka så nu blir det inge mer med det, jag ska få mina pengar o så känner vci inte varandra längre eller nånsin gjorde.

Tessi, var min bästa vän, jag vet inte varför hon hatar mig o hon vägrar snacka med mig. Kanske känner hon sig övergiven då vi båda hamnade i olika klasser o inte snackade så mkt. Men jag saknar henne otroligt mkt, hon var min andra halva.

V, jag vet inte vad som hände, men vår vänskap som gällt sedan blöjornas tid försvann så som personen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0