Då går vi tillbaka några dagar i mitt liv för att se vad som hänt ^^

Så då var det påsklov o i fredags hade jag lite tjejkväll med mina tjejor o käkade hamburgare o åt chips till en bra skräckis Shrooms tror jag den hette, lite äcklig på sitt sätt =)
Sen på Lördagen blev det att åka till stan på Vintage mässan med syrran, riktigt kul faktiskt o verkligen coola grejer hade dem. Min syrra fick med sig lite saker hem också.
På kvällen Blev det att åka hem till Berget o fixa til lsig innan vi åkte till V's Maskerad. Den var sjukt kul, o jag o berget kom precis dit på Earth hour så man såg ju inte ett jota XD men kul var det att försöka gissa vem som var vem, sen blev det lite läskigt när en kille bara kom fram o kramade mig XD haha hade ingen aning om vem det var, men men det ar ju V XD
 fail på mig kan man ju säga. De höll på att köra Älskar älskar inte (om någon annan än jag inte hört talas om det än jag)
Man skulle tydligen få en person som blev utvald att börja skratta utav att man "porrade sig". Såklart blev jag indragen pga italo konstigt nog, o jag fattade ju inget XD men det blev bra sen.
Jag hamnade brevid Michelle o F. Det visade sig att jag träffat M dagen innan, jo hon kom ju till min dörr som et skyltex.
Jo jag skulle få tillbaka lite saker av italo o då stod hon utanför min dörr, men jag insåg inte på maskeraden att det var hon men ändå. Det kändes verkligen som om hon stod där vid min dörr för att se mig o för att italo skulle visa att han gått vidare o faktsit hade tjej (som om jag är intresserad XD) men det kändes verkligen konstigt att han var tvungen att visa upp henne o verkligen försöka visa att han inte bryr sig om mig o skaffat en ny typ. Ja, jag lär aldrig förstå den människan allså.
Men när jag snackade med M o så så tyckte jag faktiskt om henne, hon var trevlig o så, så jag är verkligen glad att han träffat någon o att hon verkar trevlig =) fast jag vet inte om han verkade så lycklig över det, men han blir aldrig tillräckligt nöjd med något så det var väll antagligen något som var fel.
Sen tyckte jag det var lite konstigt att han tog med henne till V när han viste att jag skulle komma eftersom han inte skulle komma själv heller. Aja, ingen skada skedd =) (även om det var något sånt han försökte uppnå)
Jag hade verkligen kul hos V o brydde mig inte så mkt om honom resten av kvällen eftersom vi ändå inte kan snacka med varandra. Jag ungicks mest med K o hade det kul.
Sen döpte vi Elias kuk till Puko, varför just puko är en lång historia XD
Sen kom H fram o bara allså det låter ju inte direkt som monster Puko XD haha snarare lilla Puko eller nåt XD
haha joo vi hade ganska kul på Elias kuk's bekostnad den dagen.
Jag missade bussen hem också... så slutade min kväll

Jag var emo, bevis på de finns på fc o bdb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0