MUSIK <3,

Allså ibland har jag bara inte fattat hur mkt man kan älska något (allså en sak)
Jag har såå hittat min "thing"
Musik

Allså det måste vara en sån sak som gör mig så underbart lyckig, jag bara älskar allt som har med musik att göra, sjunga spela o mest av allt, dessa stora scener med ljus o det ända som syns är du!
Efter det kommer defenitivt  konserter, av alla slag, men inget slår klassisk musik allså *jag döör*
Men metall o rodk konserter är också favoriter med såå helt annan känsla !

Jag måste verklugen leva för musik o den för mig

önskade bara jag kunde fåp gifta mig med Mozart  eller som få denna komensatörens namn, Johny Ocean
eller hamna i ett band o få sitt namn som ett tempo, allså himlen måste verkligen öppna sig för såna <3

kanske därför jag är så svag för killar med stil för äkta musik  *drömmer*

Klart att man älskar asndra saker i livet, men inget är som denna kärlek, inget.

en dag kommer mitt namn stå med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0