jag...jag...jag vet inte

Att få denna känslan av hat eller vad det är jag ser i dina ögon,
 gör att det bara gör ont.
Jag trodde jag skulle resa mig, bara vara mitt gamla jag,
orka med o bara skita i allt som alla sa.
 Men du tog en del av mig,
en del av mitt hjärta.
Sen lade du tillbaka den,
 skadad o i bitar där våra minnen möts i ett virrvar av vågor.
 Ibland gör det bara så ont.
Jag kunde inte leva med båda okej?!
Jag bara inte kunde,
har försökt allt för länge
Det är något med dig som...
som får mig att bara vilja gråta, säga förlåt fast jag inte ens gjort något fel.
Bara få allt bra...
det finns inget som heller bra eller medelmåttigt längre...
bara

tomhet

få det att försvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0