inte skrivit på ett tag

Hej,  har inte skrivit på ett tag, eller snarare inte orkat. Har mest varit bråk, mardrömmar om att få hålla om dig,
skolan som verkar ta upp hela mitt liv o så har jag varit sjuk också.
Hade värsta bråket med min mamma här om dan, allså jag pallar bara inte med henne o all hennes skit, liksom jag har också ett liv o finns om du inte märkt det. Just glömde ju, jag är ju inte en del av ditt liv.
Är bara så trött o känner mig så utsugen av allt just nu.

Skulle va skönt med typ en veckas lov, bara skita i allt o åka nånstans, men så fungerar ju inte verkliga livet. men men.

Tankar: Jag verkar alltid komma tillbaka till vårat sista möte. Jag tror det är så som du säger, man måste ta iut med det problem man har med just den personen. Så kanske var det så vi avslutade vårat kapitell. Jag grät för sista gången för dig o fick vara omfamnad av din närhet o bara vara där ett tag. Det kommer alltid finnas något  inom mig som kommer minnas oss, hur ofta de kommer tänka på det är en helt annan sak.

Jag vet vad jag flyr ifrån, men jag vet inte vad mitt mål är längre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0