igår

igår var jag jättetrött, låg o sov ända till halv 2 =) hihi, ganska skönt faktiskt. Sen var det bara att gå ut med hunden o gå till mataffären.
resten av dagen var ganska lugn, sen på kvällen kom S över för att umgås. Vi satt vid datan lite o fixade med en sak o låg i min  säng o bara snackade o typ halvsov (eller S halvsov o jag snackade på om massa saker xd)
sen började en film på tv vi kollade på Uptown girl, helt i min smak ! S var väll lite tvingad till att kolla utan protester iaf, men lite humor var det i den =)

puss

Kommentarer
Postat av: Ankan

Tröjan köpte jag på Jepson och skorna på dna (båda affärerna ligger i Halmstad) skorna e ju reebok så d borde ju finnas lite överallt.

Krams

2008-09-08 @ 16:11:56
URL: http://mordvapen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0