idag

då sitter man med labben (hann inte göra den igår^^)

Sen blir det Top Model 10, Efterlyst o en dokumentär om plastikkirurgi Allt på tv 3 !

Dagen har för övrigt seeg, har varit jättetrött o fast blev lite gladare av musiken! =) finns inget bättre, älskar verkligen min klarinett över allt annat på jorden! <3 kärlek till dig allså, o jag har börjat planera att köpa en ny till våren också.

Ska ju kanske gå på Sonata Arctica konserten senare så måste planera det också, tar 3 timmar att åka till Huskvarna så får se hur vi ska göra med det =) jag bara hoppas hoppas att det funkar, allså jag skulle lätt kunna sova i bilen om det vore så!

längtan o begär, samma sak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0