snälla hjälp mig


Snälla hjälp mig,
ta mig härifrån
jag orkar inte kämpa mer
släpp bara taget om mig,
ta loss mig från dina kedjor där tortyr är vardag
där kärlek är något helt annat
där dina andetag mot min hy känns som smärtan från 100 eldar
där dina händer är kalla som is mot min nakna hud
där dina viskningar ekar i mitt huvud, dag o natt
där solljuset inte längre skiner in gallret.
Ta mig ut,
bara ut,
jag vill se månljuset lysa mot min hud
jag vill känna de kalla gräset under mina bara fötter

Låt mig andas, låt mig gå



Kommentarer
Postat av: Erika

jag trodde du skulle gilla dom övre jag! haha jo, om du kollar högre upp i inlägget stod d att jag kollat ut dom från www.have2have.se



kram från oss!

2008-10-05 @ 15:30:59
URL: http://maaama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0