satt o tänkte på sex

...Fast allså inte på de sättet, min kompis bad mig kolla in en banandildo, till min besvikelse var det bara en skojsak xd
Nää men satt o tänkte lite på olika saker, typ som om sex måste vara en del av ett förhållande eller om det kommer med tiden?
Är det verkligen så viktigt för vissa killar som de verkar? eller beror det på vilken sexuelldrift man har?
Kanske finns de såna personer som man bara vill trycka in på nån toalett för att ha hett sex medan man inte vill ha Personen annars, men varför är det så svårt att ha sex med någon man verkligen vill ha då?
Eller hör dessa saker ihop? isåfall hur ska man veta det?
men vissa visar ju sin kärlek genom sex, varför då vänta?  vad är det man väntar på? att det ska kännas rätt med en person man redan älskar?!
aja, ska väll inte säga så mkt mer om mina tankar

Jag vill ha dig

Kommentarer
Postat av: "SnubbeN"

Du stavar fet med fel ibladn ,

2008-10-01 @ 19:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0