nattens sista inlägg

tänkte bara beskriva något för er,

är allt skrivet i min lilla svarta bok

det som får en att le då andra gråter,
det som får en att se saker från en annan del av världen, kanske t.o.m. universum,
det som gör småsaker så perfekta o fina,
det som gör en människa till en ängel,
det lilla i dig som får hela min värld att stanna,
det inom dig som får mina utbrott att falla,
det som fick mig att vända,
det som gör att man slutat tänka klart,
det som gör det säkra då de säkra inte ens finns o det osäkra är en sanning,
det som bär på dina svar men inte talar ut,
det som får ens inre att andas ut,
det som gör en saga till sanning.
genom att vara du..

...är du mitt DET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0