jag kan beskriva mig med ord

naiv,
snäll,
omtänksam,
tänker ofta på mig själv,
tänker ofta på någon annan,
ganska ofta sur,
lätt irriterad,
 tänker för långt o drar fel eller bara slutsatser,
har inte haft så många långa förhållanden (antagligen för att jag är så osäker o alltid vill ha mer),
 har min egna stil (eller vad det är),
har fantasier om saker jag aldrig skulle våga göra eller saker jag gjort,
gillar att vara ensam (mest för att få taknarna att klarna),
känner inte så många även om vissa känner mig,
har ett efternamn jag inte gillar,
hatar reklam,
skulle vilja bli något stort,
dricker hellre mineralvatten med smak än annat,
har varit på fest,
har ofta gjort bort mig,
gör misstag,
älskar att skvallra,
slutar prata med personen jag är sur på,
hatar färgen vitt på kläder,
äger mestadels linne,
har inte så ofta jeans,
älskar färger o att måla (en liten hemlis)
pluggar väääldigt mkt,
älskar information och raka svar,
är väääldigt fundersam,
litar inte på folk,
har svårt att öppna mig,
älskar att träffa nya människor (eftersom de inte känner mig så bra)
vet att det finns många som ogillar mig,
skulle aldirg kyssa någon jag inte ens gillar,
gillar någon,
är jätterädd,
gillar inte ormar eller hajar,
älskar skräckfilmer o spöken m.m. allt som hör till helt enkelt!
gillar inte choklad,
utan musik dör jag, har typ radion på 24/7
går på någon aktivitet,
gör saker hemma jag inte berättar för någon (inget snuskigt eller som vissa säger naturligt)
har funderat på hur det skulle kännas att hoppa ut genom mitt fönster, (men detta kan bero på att brandgubbarna en gg kom in genom mitt fönster o denna stora matta de har för att rädda folk)
har utfört experiment på min mobil (ja den lever, till viss del)
har syskon jag älskar,
har mamma&pappa
skulle vilja ha en majsorm, en kanin, o massa andra saker,
äslakr min systersbarn över allt i universum,
minns min första kyss o kärlek,
gör det mesta för den jag vill ha,
har inte mött på en kille som kan kyssas bra (de anpassade sig bara)
 har funderat på att byta namn helt,
älskar naturpogram o chips,
finns inget bättre än kärlek o lakrits,
har husdjur,
äger något jag skulle dö för,
samlar på något,
är en snuskigperson om du frågar någon jag känner xd,
går inte runt o tänker på sex 24/7 som vissa tror, har så mkt annat att tänka på,
drömmer nästan varjenatt,
snorkar inte,
har aldrig ätit sushi (ni ska höra mitt uttal)
är kräsen när det gäller ALLT!,
älskar att se folk sova,
älskar närhet (även om jag har sociofobi)
är lite höjdrädd, men skulle aldrig banga på att klättra klättervägg,
äter inte all mat jag serveras,
gillar inte grönsaker (gurka, morot?, tomat o viss sallad går bra)
ska måla om mitt rum,
har en fisk som heter dark,
älskar landet o allt som inkluderas!
min garderob är större en en fjärdedel av mitt rum,
 älskar kläder men kan också tröstshoppa,
älskar musik mest av allt på jorden,
saknar just nu någon,
älskar någon,
hatar någon,
 och vill flytta hemmifrån



Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Ha en nice helg!

2008-10-10 @ 23:41:17
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0