komm nyss hem dårå

kom nyss hem, eller har hunnit möblera lite (men hjälp av min granne =) så nu ser det helt annorlunda ut hemma hos mig.
filmen var ganska bra, men en film jag lika gärna skulle kunnat kolla på hemma i tv soffan.



var tvungen att skriva ett inlägg till idag, bara för att inte ha slickbilden som sista, men känsdes lite läbbigt med rubriken märkte jag xD ajj då! aja, ni fattar ju bilden. skulle nog stått: I wanna kiss you, men det är ju inte samma sak som bilden visar. Aja, slut snackat om det.

idag är jag på bra humör faktiskt, lite småtrött-pigg. Men ska nog va uppe ett tag till men kanske inte skriva mer i min lilla blogg, fast man vet ju aldrig med mig =)

sova i bil äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0