förlåt

Allså jag kan nog aldrig se all den smärta jag orsakat dig, tänkte väll aldrig på hur det var för dig, fanns så mkt annat skit. Allt gick ut över dig o jag sårade dig djupt, jag vet. Du fick leva med det o sa aldrig till, du bara lät min ilska o mitt hat falla på dig, jag antar att det var för att du verkligen älskade mig. Jag är så ledsen för allt, det är jag verkligen även fast jag inte säger det. Jag hoppas du blir lycklig det gör jag, men jag tror inte jag kan va i ditt liv mer, jag vill inte ställa till med mer, för det vet du att jag skulle göra. De vi kände kommer jag alltid ha i hjärtat, minnerna o dina viskningar.
Du pallade med allt, tack.

Vissa saker ångrar jag mig verkligen för, men det går ju inte att ta tillbaka något nu.
Men en sak ska du veta: jag älskade dig, så som du älskade mig.

hej då älskade lilla du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0