bara just han

Han som är som min bästa vän
Han som ringer när det är något som är fel
Han som tar mig med på bio
Han som är min värsta mardröm
Det är han som går med mig livet ut
Han som vars ögon jag skulle vilja drunkna i
Han som rör vid mig så det går rysningar
Han som alltid får mig att längta efter mer
Han som gillar mig av rätt avledning
Han som är så osäker på allt
Han som som vill vara med mig
Han som jag alltid kommer älska
Men det är också honom jag inte vill röra vid, han som får mig att undra om undra om allt kommer funka tillslut, som om han inte är rätt men skulle kunna bli något om jag lärde mig
Men det är bara honom jag aldrig kommer glömma

varför kan det inte bara vara en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0