Fett söt, hur många stämmer in på dig killen?

jag kan ge utan att ta , jag kan få dej att må bra    

 

du vet han som kan kolla på dej i timmar bara för att du är så fin?
du vet han som älskar dej för den du är?
du vet han som kan säga till alla sina kompisar kolla det är hon, min flickvän =) ?
du vet han som håller dej trogen föralltid?

du vet han som kan skriva ditt namn i pa och msn utan att skämmas, för det är dig han vill ha o det står han vid?
du vet han som skiter i om 1000 andra tjejer vill ha honom, för han vill bara ha dig?
du vet han som skickar gulliga sms varje dag, hej söt m.m?
du vet han som inte kan släppa blicken ifrån dej?
du vet han som kan hålla en hemlighet o dela sina med dig?
du vet han som tål ett nej utan en sur min.

 

Han som bara älskar dej?

 

Finns han?


Killar ger kärlek för att få sex, Tjejer ger sex för att få kärlek..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0