Vänner

Vänner är dem som alltid finns där, de som alltid ställer upp varesig det är kl 12 på morgonen eller kl 03 på natten, det är dem som säger; jag älskar dig gumman o verkligen menar det utan att senare svika en med lögner

De människor som är ens bästa vänner ändrar aldrig sitt sätt att vara emot dig även fast man sviker dem eller bråkar, det finns alltid där vad som än händer och hur piss man än mår, de vill alltid höra på. De säger; Om du mår dåligt gör jag också det, för utan dig är jag inget, du är min andra halva sööt. 

Sånna människor finns det inte många av, men jag känner iaf 2,  A o V  tack för att ni aldrig sviker mig vad jag än gör o hur dum jag än är mot er, tack för att ni finns där o vill finnas där för mig vad det än är ! 

Ni har aldrig svikit mig eller låtit mig falla till botten, för ni finns alltid där innan slutet för att dra upp mig, även fast jag inte viste om det.

Tack !    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0