Tv is my life ^^

Snart är kl 20.00 o då börjar singing bee! haha,det är ett larvigt program som man kollar på om man inte har något annat att göra, men måste plugga lite. Så kanske hoppar över pogrammet idag och läser på fysiken o biologin om jag orkar o sen kollar om det kommer någon film kl 21.00 som är värd att se.

kollade nyss tvtablån o en film jag velat köpa kommer Idag kl 21.00 The  perfect man , med Hilary Duff

Allså fattar inte att jag alltid fastnar för dessa patetiska romantiska filmer som inte alls är som verkligheten, o nu när man kommer sitta o böla där framför tv för alla sorgliga saker som kommer hända o hur lyckligt allt slutade så är det ju självklart att man då vill se den xD. Allså alltid, måste byta film smak xD

Men älskar ju såklart skräckfilmer, men ingen vågar kolla med mig =(                xD

Så då blir det plugg tills 9, eller så sitter jag vid datan en stund tills 9 xD  vi får se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0