Simon Frunk, WAS THE SHIT !

Glömde ju berätta vad som hände i fredags, allså det är helt sjukt sjukt!
J jag va med Jellyman i stan o så va vi skittrötta så efter typ 3 timmars shopping o så skulle vi åka hem. J tog ett annat tåg en mig hem från stan som gick senare, så jag tog mitt tidiga tåg o åkte.

Händelsen inträffade typ vid medis, allså jag bara satt där o kollade in folket som kom in i vagnen o plötsligt kommer SIMON IN!! (för alla som inte vet, det är typ ingen som vet men ändå s är simon min första kärlek o riktiga kille)

Vi hade inte setts sen i slutet av sommaren innan vi båda skulle börja 4 eller 5:an ! o en gg typ i 5:an ute på gården bara typ 5 min då vi snackat lite, typ sagt hej eller så.  För att  han var i tyresö för att hälsa på sin låssas farmor eller vad hon är som bor i huset mitt emot mig.

Vi brukade leka typ varje dag, o han gick ju i min klass så vi kunde ses ganska ofta efter skolan o gå hem till mig o äta mackor o drick oboy.  Jag minns inte så himlans mkt av honom men en sak vet jag, han satte alltid i jättemkt kakao o åt upp bubblorna av kakao som bildades på ytan, allså han var bara för underbar då.
Hade varit kär i han sedan ett bra tag innan han frågade chans på mig, men vi var bästisar så ville inte förstöra för oss, för att vara med honom var det bästa jag viste. Vi hade alltid kul, tills sommaren du åkte.

Saknar våra tider gubben :'/                        
Simon frunk som flyttade till dalarö o lämnade sin tjej i hålan (tyresö allså)


hann iaf inte snacka med dig innan det var gullmars o jag skulle av, mendu var dig iaf lik, fast kanske lite mörkare röst. Du skulle på en fest med några polare.

detta hände allså i fedags 7 mars 207 vid havl 4 tiden på tunnelbana mot farsta eller nåt, Iaf grönalinjen som åker förbi gullmarsplan.

Så om du skulle se detta inlägg kan du väll komentera !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0