Morgon, 8 mars 09.10

hej alla, nu sitter jag o äter frukost, kanske lite tidigt, eller hur?! Det är ju trotts allt LÖRDAG!
Men inte vilken lördag som helst!!! Ska snart iväg till Nybro o ha konsert. Är jättenervös, men det ska bli så hilma kul!!
Mamma köpte en ny tröja till mig till konserte också, så det blir första gg jag andvänder den.
Det är en såndär fjortis tröja alla har från HM, allså skjortan ni kanske vet. Men jag har inte den vit/blå randiga utan den vita. Jag tror jag kommer spilla nåt på den eller så, för vi ska äta lunch ute =D

Men nu måste jag dra o fixa mig iordning så jag inte blir försenad för min skjuts dit kl 10

puss puss


kommer hem vid 6 typ, men ska äta middag ute så kommer nog hem kl 7-8 om det är något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0