Min lilla blogg, det första inlägget

Denna lilla text är till alla ÄLSKADE, Utan ett liv med er blir allt bara skit, allså fattar inte att all smärta bara minskade när jag träffade er.
Allt blev mer som en lek på moln än att jag höll på att bränna mig på alla smärtor.
Ni bara fanns där när jag behövde er som mest, bara som sända från himlen ni små änglar för att träffa patetiska lilla mig, mig, allså kan inte fatta det.
Hoppas att ni stannar kvar ett tag iaf hos mig.
Jag vet att jag ibland är jobbig eller bara inte orkar med er, men jag menar inget illa för ni är världa guld.

Ni vet vilka ni är, o J...,    du är includerad.


I mitt hjärta för alltid, lova att alltid finnas där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0