JELLYMAN

Hon är den enda, min andra halva  min enda  Jelly <3 Finns ingen så flumm som du, ingen som finns där och fösöker förstå fast ingen kan förstå. Även om världen o vår klass är fit*ig så finns du där för att stötta mig så jag orkar med skolan o all skit. 
Vi bara klickade de första dagarna, bara föralltid du o jag<3 ALLTID, inget kan fan skilja oss åt, för du bryr dig om mig o frågar alltid hur det är med mig om jag kommer till skolan ledsen, finns du alltid där för mig.
Jo jag vet jag dissade dig ett tag. Men det var för att det var så jobbigt med livet så jag nte pallade med någon.
Men nu är vi tillbaka till ruta ett, till då vi bara är BARA VI, ingen annan  än du får mig att  garva åt småsaker, åt saker jag inte fattar. 
Vi är ett, alla minnen, alla saker vi gjort ihop allt vi gått igenom som vi delar. ALLT! Du finns där vad det en är, du öppnar mig, även om jag håller mig lite på avstånd för att inte förlora nåt jag bara,älskar, är bara rädd gms.
 Allt skrämmer mig, med när du är där så står du som en pansarvägg o skyddar mig mot lilla minsta.
Jag hopppas du föralltid ska finnas där
o nu när skolan håller på att krascha vill jag att du ska stanna för evigt.
stanna för evigt för mig skull okej !?
För utan dig blir allt tråkigt o min värld blir bara mörkare :/
även om vi ibland inte har något att snacka om så behöver vi bara o glo tills vi garvar eller gör nåt knäppt,för med dig behöver man inte säga nåt, för allt är bra ändå!
älskar dig, ibland är det svårt, men du gör det lättare.
Finns så mkt att säga men så lite tid att säga allt,
 

S<3Y


Tack för att du finns söööt! Du betyder ALLT!  ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR DIG!
 

Kommentarer
Postat av: Jellyman!

Min andra halv allt som du har nämnt är sant även om allt har inte varite bra mellan oss två så har jag alltid vetat att du betyder mkt för mig och kmr alltid att göra det, jag kmr alltid att vara där för dig när världen ellr allt annnat i världen behandlar i dig eller oss som shit för det är vi två mot resten av världen. Du är den enda person i den här världen som kan få mig att le när allt känns shit, utan dig finns det inget att leva för. Tack för du finns där för mig älskar dig mkt. Y

2008-03-07 @ 23:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0