Imorrn


Vet inte vad jag ska göra imorrn, nån som vill hitta på något?

haha, är lite rolig o redigerar dehär inlägger idag =) allså då får ni reda på vad jag gjort idag,

Idag vaknade jag ganska sent, å så hade jag HUGA problem med mitt hår, som vanligt på mornar man  tvättar håret, ska börja tvätta det på kvällarna o få härligt knullrufs till frisyr på mornarna, jo jag lovar det är het o så har det volyyyym!
Meniaf idag var jag ju hemma havla dagen o fixade till mig till ingenting xD sen ville jag gå o spela badminton, men vad fan jagh ade ju just duschat o fixat frisyren, aja det blir det imorrn. Istället utklassade jag min bror på bowling, jag äger fett hårt (om du vill möta mig nån dag ring =D mn var beredd på att bli krossad ^^) fast det var på kvällen, så innan det var jag i centrum o kollade runt lite o stajjlade med min nya jacka =D älskar den!  sen vill man ju kolla vilka som hänger där såman kan gå leende hem o veta att det finns mer patetiska personer än en själv.
iaf, köpte 2 lotter ^^ haha kände bara att jag var glaaad, men vann inget men ändå =) detta var i samband med att jag köpt godis o läsk för kvällen (som jag tillbringar vid datan, gör inget o kollade lite på efterlyst. MM tråkigt men men) o så hämtade jag vår nya hemma telefon, fast ingen fattar hur man andvänder den =O men sen kom vi på att v har en hel månad på oss tills vi måste börja andvända den så det är lugnt, haha!

Imorrn är det badminton o läsa matte som gäller (saknar att pilla på min miniräknare, nu har jga ju en ny också) det där inne i parantesen låter lte fel ^^ haha. men alla Nv töntar fattar vad jag menar, miniräknaren Ti 84 är livet! (jag har såklart en TI 84 plus XD)
Älskar den lilla tekniska saken, älskar min ipod också såklart (du är inte glömd lilla gröna sak =) )
Det är bra att plugga lite så att man inte är helt borta sen när skolan börjar, som förra gången.

jo jag vet att jag skriver andvända o andtaligen, mitt lilla D vill inte ut ut orden ^^


fett söt grej jag hittade på pa' ; You Strongly Hate Me, But Deeply Need Me

nää, jag är ingen fjortis som hänger på pa, jag bara lyssnar på allas låtar, desutom är jag nog mer kvalifisead (hur det nu stavas på natten) som EMO =O =O, jag gillar stilen so? (allså emostilen xD)

tack S för ditt falska bryende idag på Msn, men kändes väll okey, vill inte att du ska må dåligt, som du typ gör av alla deppiga =S haha, jag är bara trött gms,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0