Igår ^^

Igår åkte jag till min syrra,tidigt på morgonen =/ va skittrött o fick gå upp kl halv 8 på lovet liksom! 

Men det är inget emot när jag gick upp idag, jo kl 07.00, mm Lukas väckte mig o ville leka. Faaan vad tidigt allså, han kunde ju ha sovt lite längre.  Så var vi uppe o man kunde ju inte somna om =/
Men men sånt händer jue, men sen skulle vi ändå iväg ganska tidigt så det gjorde inget ^^

Hände en fettcp grej när jag alnlände till min syrra igår, jo jag kom ju in o direkt satte jag ner minb mp3 på hallbordet för att kunna ta av ytterkläderna o vad händer?

Jo på bordet finns massa ljus oi sladden från mp3 börjar brinna xD allså shiit, jag bara men vad starkt ljuset brinner o sen märkte jag att det var sladden som brann =O AAAaaa! 
Men det är lugnt, den funkar ändå ganska bra, lite glapp bara. Men har tejpat den så att inte sladden ska gå av helt så nu funkar det okey xD 
helt sjukt att sånt kan hända  

det var igår det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0