Ett litet sorgset leende

Jag må le o skratta för att få er att se att allt är bra, men på insidan svider allt som faan, allt är bara skit.
Men jag vill inte att ni ska se hur dåligt jag mår, så jag skyddar er med mitt fejk garv, leenden som får er att le o tro att jag allt är barao att jag bara är trött.

Jag vill bara inte visa det, orkar inte förklara mig

För om folk i ens omgivning mår piss får man en försmak av det dåliga o känner av det, så är det iaf med mig. Känner direkt av det, känner hur mina vänner känner inombords när allt är skit kanske för att jag också vet hur det käns.

Men jag älskar er iaf även fast ni inte kan hjälpa.

Så jag fortsätter med mitt fejk leende tills jag inte längre orkar le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0