Att bli sårad och om hur livet igen börjar om som förut igen ;'(

Allså nu är det percis som förr, jag trodde jag kunde glömma det förgångna och börja om på nytt ! men livet fortsätter i sin elaka cirkel som rör mit liv.
Jag trodde jag skulle kunna bara lägga allt åt sidan och bli någon annan, inte hon som aldrig var någon, inte hon som inte hade riktiga vänner utan var bara ett andra hand.
Det är hon jag varit hela tiden och nu fortsätter att vara, hon ingen vill vara med, hon alla bara behandlar som luft, hon som bara finns där med vissa samtalsämnen eller svar på frågor.
Jag trodde verkligen att man kunde börja om. Men inte jag nej, jag ska bara fortsätta vara den tjejen, föralltid verkar det som.

Allså allt var ju för så längesen, jag vill bara glömma, glömma att jag aldrig var någon men sen blev någon när jag började om på nytt. I början var jag väll någon, då när folk i nte viste vem jag var, men nu när tidn gått har de sett tjejen i mig jag själv gömmer mig för. Allt var ju så bra, så jävla bra i början när jag började. Men men, nu börjar allt på nytt igen, jag är hon ingen vill vara med, hon ingen lyssnar på eller vill sitta bredvid.

Jag har börjat märka av det nu, eller kanske jag gjorde det innan redan, men ville bara skjuta undan det och låssas som om allt var bara och att det aldrig mer skulle bli som förr.
Men vad blev resultatet? Jag är den olyckliga tjejen inom mig, hon ingen vill spendera en dag ens på lovet med, hon som ingen frågar till fest, hon som alltid sitter själv med minst 2 stolar emellan till närmaste person om någon inte blir tvungen att sitta bredvid.

Såg idag i maten hur alla "glömt" bort mig, ni skulle på bio eller fika, men vad trevligt för er då !
Jag är ju ingen, bara en som är med er och försöker lära känna er för att lära mig öppna mig och kanske våga komma nära och lita på folk. Kanske har jag inte länken som ger en kontakt till det ni har, kanske är jag bara en som är med er. Jag är bara en som är med er, fattar inte vad ni snakar om ibland, har liksom inte hört första halvan, har liksom inte varit med er för att jag haft lektion eller bara för att ni gått en annan väg än vad jag gjort vid vissa sammanhang.

Varför börjar allt om igen? Varför kan mitt liv inte få en ny början?

Måste man göra slut på det liv man har för att kunna få ett nytt?

Då finns det ju ingen mening med att leva livet för mig, för det finns inget som heter; en ny början !
Det finns inget som heter äka kärlek eller känslor som varar för evigt, ingen äkta vänskap, iaf inte för mig..,








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0