<,3

Idag kom jag in på lektionen, kom lite försent för att jag frågat min lärare om hjälp med kemin eftersom man inte såg eller hörde något längst bak i klassrummet.
Jag kom i in klassrummet o där satt du, med en plats bredvid dig, o inga andra platser i klassrummet, jag fick panik allså! o så kändes det som om du bara men shit sätt dig inte här eller nån känsla liknande den. Men sen såg jag att det fanns en ensam plats vid fönstret så tog den. Du flyttade ändå undan sen till killbordet.

Allså pallar bara inte vara nära, pallar inte säga nåt, för du dissar mig o det skulle bara kännas som om du var tvungen att säga något till mig för att vi satt bredvid varandra.

Ja, jag väljer att fly, precis som du, precis som jag alltid gjort. Som jag också förklarat för dig...jag flyr för att jag vill glömma, pallar inte ta tag i saker som gör ont, pallar bara inte med vissa männiksor ibland o behöver tid.

Men med dig...,allså jag vet inte vad jag flyr ifrån

Kanske flyr jag också från sanningen som du, sanningen att vi aldrig glömmer, 2 fucking år till att fly undan !
Allså pallar nog inte med det,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0