Sötast

även om du inte riktigt vet hur starka mina känslor är, även om du inte direkt känner som jag så kan jag inte sluta älska dig, kan inte sluta se ditt leende när jag blundar. jag vill känna din trygghet, vill kunna kalla dig min. och det är bara sanningen, även om det aldrig riktigt kommer bli just vi, så ska du veta att jag alltid har tyckt om dig väldigt mkt.

du är så mkt finare än alla andra.

det är något i dig som får mig att tappa kontrollen helt. jag kan inte konsentrera mig på något annat än dig när du är i närheten & jag vet ju om att du verkligen inte är en sån som bara dissar en direkt,

du är helt enkelt den killen som alla vill ha.

 jag vill att du ska veta att jag älskar dig verkligen jätte mkt.


 

Så hilma sött allså ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0