Idag o igår ^^

Igår var en helt okey dag allså, hade konsert o sen slappade jag hemma framför min älskling ^^
På kvällen blev det grillpremiär =D =D
det var fett najs, allså vi grillade kyckling, rösti o så hamburgare =) fick grillad majskolv också xd
Sen kom mammas kompis med godis från Grekland =D=D
Somade vid typ 1 för massa männsikor ville snacka med mig ^^ <3

Idag gick jag upp kl 6, ganska jobbigt. Är skittrött nu ! skulle dra till Norrköping. Så hann vi inte äta frukost heller, så vi åt i Nyköping på Donken ist för hemma ^^
Så idag har jag väll mest solat o så var det ÅRETS FÖRST DOPP ^^ allså det var ganska varmt i vattnet xd
Sen grillade vi korv =)
Så nu har jag pluggat lite biologi o slappar just nu vid datan o bara lyssnar på musik =)

Höres senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0