finns inga ord

om jag skulle sätta ord på hur mycket jag älskar dig,
skulle det bli ord som du inte skulle förstå. det skulle
bli ord efter ord som man skulle behöva läsa i evigheter.
jag värderar dig otroligt högt, högre än du kan tänka dig
och jag vet att det kanske inte alltid känns så, men du
betyder så fruktansvärt och otroligt mycket för mig! alla
våra minnen, allt vi har gjort och allt vi kommer att göra.
jag är lycklig med dig, du får mig att må bra.
om det skulle hända dig något vet jag inte vad jag skulle göra..
jag skulle ångra att jag aldrig förklarade hur mycket du
betyder för mig och hur mycket jag älskar och alltid kommer
älska dig. men grejen är att jag inte kan förklara det för dig.
om jag kunde det, tror jag att du vet att jag skulle
ha gjort det för länge sen.
så fundera aldrig över varför
jag aldrig har sagt vad du betyder för mig.
för jag älskar dig otroligt mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0