idag, you took my breath away

 Idag vaknade jag kl 9 (som vanligt) kände mig så hilma trött, orkade verkligen inte gå upp. Kanske för att depå dig typt varit en jobbig vecka men också för att det kasnke var så fullt sjå igår =)
Men iaf, har typ mest suttit hemma o typ legat på mitt golv o velat sova xd
men har varit ute lite också o så var vi o åt kebab till lunch ^^
Senare fick jag packa o städa mitt rum innan vi skulle åka...
Drog en sväng förbi dig också...
Var bara tvungen att få se dig o säga hej då...
Allså shit, när du kom till dörren kunde jag typ inte säga något kändes det som (du verkade ganska chockad av att se mig också..) Men vi snackade väll lite..men fick inte fram så mkt, kunde inte ens titta på dig...allså har tänkt på dig så mkt.
o så stod du bara där..min kropp reagerade nog inte direkt xd
Fick iaf ett litet grattis ^^
o en kram, skulle kunna stått där i timmar...men var tvungen att dra o jag ville väll inte känna så..bara hålla om dig...

 Allså snacka om att jag bara ville gråta, så om du hade öppnat dörren igen hade du fått se mig bryta ihop...men det är väll okej...ångrar mig nog lite nu i efterhand...men aja..skulle väll förlorat dig på värre sätt...trodde väll aldrig du skulle börjat snacka med mig igen

men du gav ju mig frågor...nu har du svar.

allt är över

eller är det så?
varför känner jag ingen lättnad, varför slutar jag inte tänka på dig...?

det kanske inte är så lätt ändå..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0