Rasmus

Var med Rasmus igår, han fick nån attack om att jag skulle dra till han genast vid 10 tiden, klart jag gjorde det dårå.
Vi satt o kollade på Tv först, men jag fick ine kollashitt på mitt pogram =/, så det blev stargate. Som var lite halvdåligt, efter det kom Eurka som var ett LITE bättre pogram. Men eftersom jag inte var så road av det satt jag o rotade i hans rum o lekte med hans små miniatyr monster, allså det heter nåt speciellt o man håller på o målar dem o shit^^

Sen så pallade inte R kolla mer på tv så vi satt o snackade satt o lyssnade på fettskuuuuumm musik.
Vi 12 tiden spelade vi lite bas o elgitarr, det var fett nice =D fast hans bas var nerstämt till G moll eller nåt så den lät lite kraslig (detta pga att det spelar en låt i hans band med det tonläget) men annars gick det helt okej att lira.

Efter ett tag tröttnade han på att jag satt o spelade ^^ men et stoppade inte mig, jag bara bytte låt ^^

sen följde han mig till bussen o ja åkte hem.


 =) En rätt trevlig kväll med en helskumm kille med en ännu helskummare familj xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0