pussas'



Har bara lust att kyssa nån eller "nån"  ^^          



Faaan vad jag dööör för killesparfyyym, eller iaf för vissas. Me allså jag döör iaf för EN killparfym, fan vet inte ens vad den heter, får kolla upp det ^^
Men nu menar jag verkligen en speciell ^^
Allså jag lovar tjejer ni skulle också dööö =0 ! Det är sanning,  dessutom är min söötnoos bara såå sööt, alltid en bonus !

B jag dööör för diig, fast mest din charm o parfym dårå xD

efter att jag rotat igenom hans jacka kom komentaren som fick mig att häpnas; 

Ska du kolla byxorna nu också eller (; ? 

Fast så kan man ju inte göra på en offentligplats =0 eller?!

Men finns ju massa skumma saker man gjort på en offentlig plats, men det tar vi en annan gång



S <3 B    you are my little hotty honey =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0