Om mig

Ja jag vet att jag sjunker lågt, men sån är jag, allså jag hatar att gå in på mig själv. Men så är det väll md alla, man hatar att hitta sina svagheter, fast för mig är det lugnt, jag vet nästan allla mina svagapunkter o vad som gör mig till en så dålig människa som alla ser.
 Men jag är bara ärlig, o ja jag är som alla andra o blir sårad o ledsen, men alla verkar tro att jag kan ta all skit som helst, jag är inte nån robot o jag förtjänar väll det alla andra också gör.
Ja, jag gör fel, so? det som är gjort är gjort o man lär sig av sina misstag, så är det bara.
Men jag står för vad jag gör, allt känns väll bra för tillfället, kanske senare också vid vissa saker.

Jag kan inte uttrycka mig mot männiksor jag älskar eller sånna jag hatar, därför har jag en blogg, men det behöver inte betyda att du måste läsa den om du inte vill veta saker om dig själv som finns i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0