Ledsen,

Jonas tror jag fejjkar att jag är ledsen, vad är din andledning till att tro att jag ens är ledsen,
jag är inte det iaf, bara extreeeemt depppig o trött på livet.
Så om någon vill ha mer info om min låtsass "sjukdom" kan man ju fråga Jonas vad mitt nästa steg till att få uppmärksahet är., för han verkar veta mer om mitt livän jag gör konstigt noog ! *ironisk*

Men känns ganska bra att vi hatar varandra nu iaf, haha du fik nästan damp på mig, men du förtjänad det. Men du ville inte dampa =/ faan haha, du ville inte verka dum, men allså jag bryr mig inte hur lågt du sjunker för jag har ingen gräns på att sjunka o tracka ner en person, spelar ingen roll vem det är.
kan du inte bara dampa? jag vill se dig bli sur om du ens kan det xD för du har inte förklarat dig eller ens sagt nåt, så du skulle kunna dampa lite så jag kan få info. ^^

jag har verkligen en tendens till att bli blockad eller vara mest hatad ^^

nån mer som vill tjafsa med mig?

Kommentarer
Postat av: LISA

Ha en trevlig kväll :)
Kika gärna in på min blogg, kram! :)

2008-04-01 @ 17:48:37
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Fanny Gillbjer

om du har tatuering har du varit med om utslag?
kolla min blogg!

2008-04-01 @ 17:54:48
URL: http://fannygil.blogg.se
Postat av: Titti

Livet har sina ljusa och mörka perioder, men det går alltid över, eller iallafall blir lite bättre! :)

2008-04-01 @ 17:55:12
URL: http://tittisegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0