Just we and nobody els

jag tror det bara inte funkar, allså sorry, även hur mkt du älskar mig, hur många gg du änsäger det, hur många rosor du än lägger bakom min dörr.
Allså jag kan bara inte, jag kan bara inte vara bara din, även om du är du är min.

Jag har bara ett krav för dig, men det kan du inte ens uppfylla

Se mig för den jag är, se mig ! inte den där heta bruden som får dig att tappa fattningen, förstå mig.
Lyssna på mig, se mig i ögonen o ge mig en blick som säger; jag älskar dig för den du är ist för; jag älskar denna tjej för den jag tror hon är.
Allså varför är det så svårt ? du vet inte vem jag är även om vi ses minst en gång i v, så lär man inte känns folk iaf inte så som vi är, vi bara är gör inget kanske kollar lite på tv eller sitter vid datan, alla ord bara försvinner.
Du bara tror du vet, du tror du vet allt man måste veta, kanske lite saker om mig, men du vet inte vem jag är.

Jag vet att du måste ge upp, men när ska du förstå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0