Jellyman

jag måste ju skriva lite om nåt annat än J, sånu skriver jag om den andra  J.
 Allså vi sa väll alltid vi ? att du va min halva o jag din andra halva? vi skulle ju va ett?
Du bara lämnar mig när allt blir jobbigt eller hur, du lyssnar aldrig. Du kanske bara låssas som att du bryr dig som alla andra i mitt liv, jo jag vet Jonas jag är negativ (han säger att jag alltid tänker negativt) men liksom du bara gick, du bara lät det vara för att jag blev sur, nu är det du som dissar inte jag.
Jag är ingen Jellyman längre, jag vet, jag har inte min Jelly heller...
jag vet inte vad jag ska skriva riktigt för jag känner inte för att säga nåt, har väll inget mer att säga dig...

Jag har förlorat dig J.

 Jag lyckas tappa alla mina J:s i mitt liv. Måste vara en förbannelse xD


ännu en till jag lyckas få att hata mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0