Jag är psykad xD

Idag tror jag va min bästa dag, jag slapp snacka med alla typ, bara med A o B lite.
Haha ingen annan vågar komma nära. Allså fattar inte att folk bara dissar en direkt när man blir lite tyst ^^
Först hade jag tänkt att jag skulle låssas ha ont i halsen o inte kunna snacka på hela v, men jag behöver inte ens ha mp3 ingen snackar med mig ändå =D paradiset är tysthet,
Fast min lärare tycker jag varit lite tyst igår, men jag hade huvudvärk o ingen röst jue !

Så jag bara är jag så löser det sig, ganska skönt att man slipper säga til folk att  dra åt helvete o att man ändå inte har nåt att säga till dom. Imorrn ska jag va emo, då backar folk ännu mer xD haha, snart kommer allava rädda för mig ^^

jag är inte farlig, eller lite LITE BARA, kan ju bitas o rivas o skrika utav helvete
(fast det händer aldrig så det är lugnt xD )

men jag kan be dig att dra åt helvete o smälla dig på käften o sen dissa dig i 100 år ^^

jag är psykad enligt alla, speciellt av Jonas, akta jag kanske psykar dig xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0