Idag hände en konstig sak,

idag hände världens konstigaste sak jag varit med om nånsin !
såhär började allt:

Ja, vi har Grahn o så ska vi på lunch, som alltid, jag gillar han inte så mkt för han kollar med hundögon på en, så undviker han ganska mkt, han märker väll det. Så plötsligt frågade han om jag skulle med o spela.
jag bara va? allså jag kan vara ganska taskig på mit sätt att säga va. Han bara ja, allså i vårat band. Jag fattade fortfarande naaada !
Sen förklarade han att han ville jag skulle sjunga i hans band, allså jag tog verkligen illa upp, men han försökte väll bara va schyst men liksom hallå? männinskan har aldrig hört mig sjunga eller nåt, vf skulle jag vilja hänga med han?
men han ville väll bara vara normal o snacka lite med mig för att ingen annan gör det, men ändå, vf ta upp det där?
han kan ju inte varit seriööööös =0=0 ??? jag blev iaf väldigt stött av det, vf vet jag inte (eller jo lite, men det går vi inte in på). Men jag sa bara att jag hade scenskräck o att han inte viste vilket tonläge jag har. Slut diskuterat


ja ni kan ju säkert gissa vilka som är i bandet. Det är väll nån davis o så dubbelt upp av jonas. Ja jonas sedin o jonas grahn. haha tänk att ha sett Jonas sedins blick när jag kommer in i Grahns källare o bara tja jag ska sjunga mer er xD hahaha, jag kommer drömma om dethä i natt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0