Idag, bestod av skola-labb-musik-centrum

Idag har jag varit i skolan mest, haha labben sista lektionen gik skiiit, hha våra grafer Berget o S ^^
Men det blev bra till slut xD (hoppas vi)
Resten av dagen var ganska slapp, det var ju bara biologi o kemi, sen So där hon bara gick igenom massa skit, som vanligt. så idag har det gått ganska bra i skolan ^^

Efter labben gick jag hem med berget o S, S skulle ta bussen från centrum o jag gick ju till musiken så vi gick samma vääg o snackade lite om allt möjligt..
Sen var det musik =D =D det gick bra o snart ska jag på klarinettkonsert med K =D

Ses senare, jag hatar all snöö vill kunna vara ute o testa min föödelsedagspresent !

just det, var i centrum o kollade klääder o så hittade jag ett par skor som jag ska köpa, hehe mamma ska betala halva =) men en tröjja jag ville ha (typ tunika) var sluuuuut ! =( men det var nog ganska bra för min plånbok med take på att jag har köpt massa kläder redan  !

Vi hööres senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0