fett sööööt,

Räkna stjärnorna på himlen,
             Så vet du hur många gånger jag har tänkt på dig.
            

Dina andetag är allt jag behöver för att leva
             Att få vara i din famn gör mig trygg

Du är den enda jag vill ha
             Du finns alltid i mitt hjärta
             Tack för allt du gör
             Tack för att du är så underbar
             Du vet,
             Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva
             Jag lever endast för att vara din


             Jag hör i högtalaren hur dom säger att nästa station snart är här
             Jag ska av och mitt hjärta bultar så hårt
             Får ju nästan ont
             Snart är jag hos min älskling igen

Jag går av och kollar runt men ser dig inte
             Efter en stund ser jag en liten bit av någon jag tror är du
             Jag fortsätter gå åt det hållet och då ser jag dig
             Hjärtat börjar bulta ännu mer , nu gör det verkligen ont
             Då håller du om mig

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0