fan vad jobbigt

FAAAAN, att boggen varit stängd i en hel vecka typ! allså jag hade velat skriva massa men jag vet inte längre vad jag vill skriva ^^
Men man ska inte dampa, man ska ta ett djupt andetag, kanske därför jag inte vet vad jag ska skriva till dig Jonas men vi får se, det kanske hoppar upp ur mig med tiden, vi får se

Men jag tycker det är lite cp att du vil vara min kompis nu ( ville hahah jag sket det, som vanligt xD) bara plötsligt, bara för att du har en ny tjej nu typ. Men jag fattar inte att ditt syfte var att göra mig glad, allså haha jag leker ju ledsen enligt dig så det finns ju ingen att göra glad xD men det var lite pattiskt att du ville vara min kompis bara för att du tyckte synd om mig, det var iaf så jag uppfattade det, du kanske inte ska blanda ihop vän o synd om dig i samma mening eller stycke söt , haha

Men jag fattade ändå ite vad du menade så jag pallar inte bry mig (ävenom det verkar som det) jag ville väll ha svar på vf men jag fick iaf inga. För du ska ju ta allt på msn så  att det alltid blir fel för din del (jag menar det jag säger)
Men om du är så himla känslig för att snacka med mig såå vist.








Jag tror jag håller på att bli sjuk  =/  så ni i skolan slipper nog mig ett tag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0