Dagens schema

Idag:

Försov mig så kom till skolan typ kl 9.00 fast vi började kl 08.15 ^^ Va skittrött !
Hade skola tills typ halv 4, för vi såg bara på en film på sista timmen som var fysik.
Eftersom vi just hade missat bussen så gick jag, Ji o So till Centrum för att ta bussen hem därifrån.
Så nu är jag hemma, kl halv 5 typ.

Kl. 16.30 mat ^^
Kl. 17.30 tadläkare
Kl. Hem från tandläkaren ca: 18.00
Kl. Plugg tills kl 18.50
Kl. 19.00 ska jag kolla in J o hans hoes =D
Kl. vid kasnke 20.00 eller tidigare ska jag dra hem
Kl. 20.00 plugg tills ca: kl 23.00 elelr senare.

Ska plugga So o läsa alla sidorna sen kolla igenom alla sidorna på Biologin. Men om jag hinner ska jag göra lite matte också ^^ faan vad snart vi har prov, kanske ska göra Sp glosorna också. Får se hur sent det blir =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0