Dagens garv

fick en kommentar nu på morgonen, såg den nu, haha. Du kanske skulle behöva uttrycka dig lite mer för att jag ska förstå vad jag det är jagsnackar skit om, men allt i min blogg är bara känslor o sånt som faktist är sant.
nån verkar veta vem jag är ^^

nää jag är inte fals o negativ, jag är bara ärlig med hur jag känner o misstänksam över folk
(som får mig att vara ganska taskig ibland för att jag inte vill komma nära eller inte vet vad personen går för)

nä jag har inte så många kompisar för att jag är falsk, utan för att jag oftast bara inte klarar av det som kallas vänskap.

men tack iaf, den första av alla personer som kollar in bloggen som komenterar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0